BRAINZ. GARANTIEVOORWAARDEN

Garantievoorwaarden

Vragen over de garantie?
Elektronica en Gadgets van BRAINZ zijn ontworpen en gemaakt volgens de hoogste kwaliteitsnormen en gebruiksgemak.

Als u problemen heeft bij het gebruik van een BRAINZ product raadpleeg dan altijd eerst de handleidingen of bekijk de Meest Gestelde Vragen.
BRAINZ wordt uitsluitend via resellers verkocht. Bij een defect als gevolg van een aan het product te wijten oorzaak, kunt u een beroep doen op garantie bij uw verkooppunt.
Als binnen de garantietermijn het niet meer functioneren van het product aantoonbaar te wijten is aan het product zelf.
Als binnen de garantietermijn het niet meer goed functioneren van het product niet aan het product zelf is te wijten, maar een andere oorzaak heeft. Denk hierbij aan:

  • Het gebruik van niet originele oplader en/of kabel
  • Val- en stootschade
  • Vocht- en waterschade
  • Zandschade
  • Onjuist gebruik

Bij vragen over de werking, functionaliteiten of aanvullende vragen kunt u terecht bij uw verkooppunt.

Vragen over een product?

Vind hier snel antwoord op vragen door onze Meest Gestelde Vragen pagina te bekijken.